עוזי ולבנת חבלה; במשטרה יצאו במבצע החזרת אמל"ח

    כאמור, רימוני עשן, ציוד לחימה ותת מקלע עוזי הוחזרו עד כה, כשאמש גם לבנת חבלה, שהוחזרה בתחנת מעלה אדומים, הצטרפה להצלחת המבצע
    אבי יעקב 1 Comment on עוזי ולבנת חבלה; במשטרה יצאו במבצע החזרת אמל"ח

    אחרי החזרת העוזי ממלחמת ששת הימים, תורה של לבנת החבלה לחזור לידיים הנכונות, במסגרת המבצע "מחזירים ציוד צבאי ללא העמדה לדין" • "בתום המבצע, כל אמל"ח שייתפס יגרור נקיטת הליכים פליליים"

    צילום: דובר המשטרה
    כאמור, רימוני עשן, ציוד לחימה ותת מקלע עוזי הוחזרו עד כה, כשאמש גם לבנת חבלה, שהוחזרה בתחנת מעלה אדומים, הצטרפה להצלחת המבצע
    16:33
    12.05.24
    שלמה ריזל No Comments on היסטוריה: ראש הממשלה נתניהו תועד מניח תפילין

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בעקבות ריבוי נשק, תחמושת וחומרי נפץ צבאיים בידיים אזרחיות, באופן המסכן בטיחותית את הציבור, לצד חשש משימוש ע"י גורמי טרור ופלילים , משטרת ישראל פתחה החל מיום ראשון את שעריה לקבלת ציוד צבאי מכל סוג בתחנות המשטרה לפרק זמן מוגבל , ללא רישום והעמדה לדין .

    מדובר במבצע שהחל אמש ועד ה – 15.4 בסיוע צה"ל, במהלכו הוקמו עמדות איסוף בתחנות המשטרה ובבסיסים כשכל ציוד שמתקבל, מועבר לגורמים הרלוונטיים ללא כל רישום או תחקור האזרח המשיב.

    כאמור, רימוני עשן, ציוד לחימה ותת מקלע עוזי הוחזרו עד כה, כשאמש גם לבנת חבלה, שהוחזרה בתחנת מעלה אדומים, הצטרפה להצלחת המבצע.

    במשטרת ישראל שבים ומדגישים, כי "בתום חלון הזמן של תקופת המבצע, כל אמל"ח וציוד צבאי שייתפס לאחר ימי המבצע יגרור נקיטת הליכים פליליים ומשפטיים מחמירים".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      יש לי מחבל מתאבד במחסן כבר 30 שנה, להחזיר אותו?